Just nu har jag den stora äran att få rulla ett rykande färskt exemplar av Uppababy Cruz,  i färgen Taylor, som lanseras nu i mitten av April. Fantastiska underbara lilla Cruzen har tagit vår familj med storm.

Cruz kommer i 7 olika färger. Mina personliga favoriter är Taylor och Henry, tätt följt av Austin. Vill ni kika mer på färger osv kan ni klicka HÄR!

Jag har ju Uppababy Vistas Mr Taylor inneboende här hemma och vi älskar ju den barnvagnen. Så det kom väl eg inte som en överraskning att vi skulle falla för Cruz heller. Genomtänkta detaljer och lättrullat som sjutton!

Jag live sände när jag packade upp vagnen och här har ni en snabbspolning av den videon:

 

Självklart kommer det komma en recension på Uppababy Cruz. Men jag ska först njuta av rullet med vår lille Taylor Junior.

 

HÄR kan ni läsa om hur Uppababy Cruz står sig mot Bugaboos nyhet Bee5.

Lämna en kommentar